Karta PSZOK
Do PSZOK odpady można oddawać po okazaniu Grodziskiej Karty Mieszkańca zintegrowanej z systemem odpadowym lub po okazaniu karty PSZOK, ul. Ekologiczna 1, Chrzanów Duży
Jak uzyskać i zintegrować Grodziską Kartę Mieszkańca z systemem odpadowym? – dotyczy mieszkańców Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Należy złożyć wniosek w Centrum Informacji Turystycznej w Galerii PKP przy ul. 1-go Maja 4 w Grodzisku Mazowieckim lub od 01.03.2025 r. w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowiecki, ul. Kościuszki 12A. Po okazaniu dowodu osobistego, pierwszej strony PIT lub zaświadczenia o zameldowaniu kartę otrzymuje się od ręki.
- Istnieje również możliwość złożenia wniosku przez stronę internetową https://kartamieszkanca.grodzisk.pl/ – po akceptacji wniosku należy udać się do punktu obsługi lub Urzędu i odebrać kartę.
- Z Grodziską Kartą Mieszkańca należy zgłosić się do Referatu Gospodarki Odpadami przy ul. Kościuszki 32A lub do Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 12A. Należy wypełnić wniosek i karta integrowana jest na miejscu.
- W przypadku mieszkańców zabudowy wielolokalowej (np. blok) do zintegrowania Grodziskiej Karty Mieszkańca z systemem odpadowym niezbędne jest uzyskanie upoważnienia od zarządcy budynku.
Uwaga – integrowana jest tylko karta osoby posiadającej aktywną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nie jest możliwe zintegrowanie karty dla osób współzamieszkujących np. małżonka.
Jak uzyskać Kartę PSZOK ? dotyczy osób które nie spełniają warunków do uzyskania Grodziskiej Karty Mieszkańca
- Należy zgłosić się do Referatu Gospodarki Odpadami – ul. Kościuszki 32A.
Po wypełnieniu wniosku karta wydawana jest na miejscu.
Uwaga – karta wydawana jest tylko dla osoby posiadającej aktywną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nie jest możliwe wydanie karty dla osób współzamieszkujących np. małżonka.
Zmiana ta została wprowadzona aby uszczelnić system gospodarowania odpadami komunalnymi. Każda osoba oddająca odpady jest identyfikowana i do systemu nie trafiają odpady od osób nieuprawnionych tj. nie ponoszących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w naszej Gminie.
Karta integrowana jest jednorazowo – nie ma potrzeby powtarzania procesu.
Niezależnie od tego czy karta będzie w wersji plastikowej czy mobilnej, konieczne będzie udanie się do Referatu Gospodarki Odpadami lub od 01.03.2025 r. do Urzędu Miejskiego w celu zintegrowania karty z systemem odpadowym.